Jump to content

Bianchi,Cannondale,Canyon jne. Maantiepyörä Maantiepyörä 188cm kuskille, L/XL, Espoo


Artturi_h

Recommended Posts

Merkki: Bianchi,Cannondale,Canyon jne.

Malli: Maantiepyörä

Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä 188cm kuskille

 

Rungon koko: L/XL

 

Kuvaus: Ostetaan hyväkuntoinen maantiepyörä 188cm kuskille. Rungosta vähintään haarukka mieluusti hiilikuitua.
Osasarjan suhteen toiveissa on Shimanon 105 tai parempi.
Merkillä ei itsessään väliä, vaan kunto ratkaisee, joten ehdota rohkeasti.

Sijainti mieluusti pääkaupunkiseudulla, sillä kauemmas liikkumiseen on rajalliset mahdollisuudet.

Laitathan vastausviestiisi kuvia!

 

Hinta: 1500€

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: arhusu(ät)geemail.com

 

 

Link to comment
Share on other sites

Terve Artturi,

Mulla myynnissä 2 maantiepyörää ja itse olen saman pituinen 188.

Toinen pyörä on ajamattomalla rungolla Focus Culebro, kevyt alumiiirunko hiilikuituetuhaarukalla ja koko osasarja Campagnolo Record hiilikuituiset. Kiekkoina huippuhyvät, tarkoin varjelemani kisakiekot Campagnolo Nucleon (aikansa ykköskiekot Campalta). Runkokoko XL. Hintapyynti 1390€.

 

Toinen pyörä on uudempi ja vielä parempi, siksi myös kalliimpi:

LOOK 695 Täyshiilikuitu runko huippuosilla.Täysi sarja Shimano Ultegra Di2 sähkövaihteinen osasarja. Kiekot Mavic keskitason Ksyrium Elite. Mukaan LOOK:n oma pyörän mukana tuleva työkalulaukku, jossa akkulaturi, rungon pystyputken lyhentämiseen tarvittava sahauksen ohjuri sekä ohjekirjat. Pyörän paino vain 7,4kg, joka on huippu tämän kokoisessa pyörässä. Koko XXL. Tällä olen ajanut lenkkiä 4:nä kesänä. Hintapyynti 2390€.

 

Soita, jos kiinnostaa. Tulen lauantaina Lohjalle niin voin ottaa pyörän mukaan ja pääset näkemään kumman haluat!

Terveisin! Jyrki Terävuo

Puh. nollaneljänolla 7472998

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...