Buran11 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2013 (Myyty) Myyn tarpeettomana hyvin palvelleen Rossano Cross cyclocrossin. Muutettu jälkeenpäin suoratankoisesta käkkyräsarviseksi. Ultegran vaihdejarrukahvat Bontragerin stongalla. Takavaihtaja uusi 105 ja ultegran pakka. Fulcrumin 7 kiekot ajettu noin 1000 km. Rungossa näkyy käytönjäljet. Alla marathon plus 25 retkirenkaat. Fillariin olisi hyvä vaihtaa vaijereita (Jarru ja etuvaihtajan). Koko 56. Sopii 180+ kokoiselle. Itse olen 180cm. Hintapyyntö: 550Paikkakunta: EspooYhteydenottotapa: kkiviniemi(ät)googlemail(gmail).com
Rolle Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2013 Tuo 56-kokoine Rossano Cross saattaa sopia pidemmällekin. Olen 187cm, ja tuollaisella olen ajanut tyytyväisenä kolme vuotta. Tai toki pyörä on eri näköinen ja värinen, mutta koko on 56.
Buran11 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2013 Totta Rolle ! Ehkä parempikin pidemmälle. Onhan se vähän tilava itsellenikin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään