skumiko Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Brand: Cube Model: Analog 27.5 (2014) Short description: Jäykkäperä Frame size: M Description: Myyntiin hyväkuntoinen, n. 500km ajettu M-koon Cube Analog. Hyvä entry-tason pyörä aloittelevalle. Virallisen kuvauksen mukaan tarkoitettu "kevyempään maastoiluun", mutta olen todennut erittäin suorituskykyiseksi myös vaativammilla pätkillä. Käytön jälkiä lähinnä vain polkimissa. Ostettu uutena 2015, ajettu silloin ~200km. 2016-2019 aikavälillä ~150km ja tänä keväänä kilometrejä ~150km. Pyörää on huollettu säännöllisesti ja säilytetty lämpimässä varastossa ympärivuotisesti. - Runko Aluminum Lite 6061 - Keula 100mm SR Suntour XCM - Shimano 3x9 vaihteet Deore M592 shadow -vaihtajalla - Shimano 395 -levyjarrut - Kiekot Cube ZX Alexrims 24 - Renkaat Schwalbe Smart Sam 2.25 Testaus onnistuu Lempäälässä. Vain nouto. Price: 450€ City: Lempäälä Province: Pirkanmaa Contact information: YV
jarkkosi Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Moro! Minkä pituiselle tuo m-koko on? Se taitaa olla 17 tuumainen? Voisin poiketa katsomassa sitä...
skumiko Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2020 11 hours ago, jarkkosi said: Moro! Minkä pituiselle tuo m-koko on? Se taitaa olla 17 tuumainen? Voisin poiketa katsomassa sitä... Juu, 17-tuumainen. Olen itse ~175cm, aika lailla täydellinen koko minulle. Tervetuloa, sovitaan aika YV:nä.
Maikkus Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2020 Jos tämä vielä löytyy, voisin tulla testaamaan!
skumiko Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2020 6 hours ago, Maikkus said: Jos tämä vielä löytyy, voisin tulla testaamaan! Löytyy kyllä, yksi on jonossa edellä tulossa katsomaan. Laitan YV jos ei mene.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään