tuomokoo Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Merkki: Trek Malli: Marlin 6 Lyhyt kuvaus: Etujousitettu 29" Rungon koko: L Kuvaus: Myynnissä 2015 Trek Marlin 6. Ajokuntoinen 29" renkailla ja hydrualisilla jarruilla varustettu maasturi. Noin 100km sitten laitettu uutta: Ketjut ja vaihdevaijeri Nobby nic renkaat Kuraläpät ja uudet tupit Mukaan saa Tektron jarrujen ilmaus setin, jarrut toimivat ihan ok, mutta voisi olla aiheellista ilmata. Miinusta: Etuvaihtajaa ei ole, mutta edestä löytyy kyllä 3 ratasta. Rungossa käytön jälkiä Etuiskari ja etuhaarukka parhaat päivänsä nähnyt. On kuitenkin ihan ajettavissa. Olen tällä vedellyt pyöräkärryä asfaltti -ja hiekkateitä. Kevyeen ajoon käy ihan näin, mutta jos suunnitelmissa ihan maastoajot niin päivittäisin ainakin tuon etuiskarin. Rungon koosta en ole täysin varma, kun kokomerkintää ei pyörässä ole ja mittakuvaa ei löydy, että voisi tarkistaa. Olen itse 180cm ja on pelannut oikein hyvin. En mielellään lähetä mihinkään, että ostaja voi todeta pyörän kunnon paikan päällä. Hinta: 150€ Paikkakunta: Lappeenranta Maakunta: Etelä-Karjala Yhteystiedot: YV / [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään