jktgf Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2020 (muokattu) Merkki: LUCK Malli: Excalibur MTB-kengät Lyhyt kuvaus: "Uudet" LUCK MTB-kengät Kuvaus: Myydään ”uudet”/muutaman kerran käytetyt Espanjassa valmistetut Luck Excalibur mtb-kengät. Kengät ovat Luckin ns. custom-mallistoa l. niitä tehdään vain tilauksesta. Vasen on kokoa 45 ja oikea 44 ja hieman vasenta leveämpi. Oma tavallisten kenkien kokoni on lähes aina 45. Nämä Luckit ovat minulle pituuden puolesta aivan täsmät, joten uskon, että ne sopisivat henkilölle, jonka kengänkoko on n. 44 ja jolla ei ole ollut ongelmia kenkien leveyden kanssa. Voi sopia myös koolle 43, jos haluat vähän enemmän varvastilaa. Kengät eivät ole minulle suoraan mittojen mukaan tehty, vaan koot on valittu Luckin valmiista listasta. Laitan ne myyntiin, koska oikea kenkä on minulle yhä liian kapea. Popot ovat virheettömät ja vain siis muutaman kerran käytetyt! Nouto Malmilta 00700 tai postitus ostajan laskuun. Hinta: 140 euroa Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected] 0505211439 Muokattu: 20. Heinäkuuta, 2020, käyttäjä: jktgf Hinnan lasku
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään