Jump to content

poistetaan - -, 1234, Kokkola


ptoivola

Recommended Posts

Brand: poistetaan

Model: -

Short description: -

 

Frame size: 1234

 

Description: Päivitetty ilmoitus: https://www.fillaritori.com/topic/183891-bianchi-pico-d2-crono-mono-q-a-triathlontt-p%C3%A4ivitetty-52-kokkola/

 

Price: 1234

 

City: Kokkola

Province: Keski-Pohjanmaa

 

Contact information: poistetaan

 


Link to comment
Share on other sites

Hei, 

Katselin Fillaritorin myyntihistoriaa vähän taaksepäin ja totesin v. 2016 olleen tarjolla Bianchi Pico d2 crono mono-q Ultegran osilla hintaan 1200 €. 

 

Itsellä tilanne se, että olen ajatellut ensi vuonna, kun täytän 70 v, osallistua tempoajon sm-kisoihin, joten olen pyörän hankintaa ajatellen vielä vähän etuajassa. Mitaleille tarvittavasta vauhdistakin puuttuu vielä n. 5 km/h, ja omassa painossakin on pudotettavaa vielä 5 - 10 kg. Todettakoon, että voitin duathlonissa 3 sm-kultaa 90-luvulla.

 

Ajatuksena on ollut hankkia pyörä, millä pääsee treenaamaan aika-ajoasentoa ja tekemään kilpailunomaisia vetoja. Nykyisellä maantiepyörällä ei ehkä saa oikeaa tuntumaa. 

 

Tarjoamassasi pyörässä olisivat mittasuhteet kohdallaan, mutta hinta ei oikein vastaa sitä, mitä olen pyärältä hakemassa, ja jos sm-kisoihin päädytään, niin kalusto ei olisi siiloin kilpailuvaltti. Uusi pyörä odottaisi kuitenkin hankintaa. 

 

Link to comment
Share on other sites

Tottakai yksillä perusvanteilla pyörän saa halvemmalla. Tässä paketissa on lisäksi levykiekko, 50mm Dura-ace kiekot ja rs30 kiekot. 600€ levykiekolla hintaa, 500€ Dura-ace 50m kiekoilla hintaa, 200€ RS30 kiekoilla hintaa erikseen ostettuna minulta.

 

Pelkillä Specializedin vanteilla hinta on suunnilleen tuota 1200€ luokkaa.

Muokattu: , käyttäjä: ptoivola
laitettu selitys/vastaus
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...