Jump to content

Focus Bold2 LTD 29 2017 koko XL eMTB, XL, Helsinki


VEAN

Recommended Posts

Merkki: Focus

Malli: Bold2 LTD 29 2017 koko XL

Lyhyt kuvaus: eMTB

 

Rungon koko: XL

Moottorin teho: W250

 

Kuvaus: Hienossa kunnossa oleva Focus Bold2 LTD vm 2017 jäykkäperäinen traili sähköpyörä Shimanon laadukkaalla Deore XT takavaihtajalla (10 vaihdetta) ja Shimano Steps E8000 moottorilla. Renkaat 29x2.4. Rungon koko XL, joka sopii alkaen 180 cm . Itse olen 178 cm ja pyörä ollut itselleni ihan sopiva eikä tuntunut liian isolta. Pyörällä on ajettu n. 1400 km. Olen ajellut pääasiassa keskuspuiston hiekkateitä ja asfaltoituja pyöräteitä, joten käyttö on ollut kevyttä tällaiselle laadukkalle harrastepyörälle.

Moottorissa on kolme tehoasetusta Eco, Trail ja Boost, joita jokaista voi erikseen säätää bluetoothilla low, medium ja high tehoasetuksiin. Lisäksi on vielä kävely avustus.
Akku on integroitu runkoputkeen ja siihen voi erikseen hankkia ja asentaa ulkoisen T.E.C pack lisäakun, jos tuntee sille tarvetta. Akku on tietenkin täydessä iskussa niinkuin tämänikäisessä pyörässä pitääkin olla.

Kausihuollettu liikkeessä ajokausittain 2018 ja 2019. Larunpyörän alkuperäinen takuu- ja ostotodistus tulee mukaan.

 

Hinta: €xxxx

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: YV

 

 

1_ABC00969-2.JPG2_ABC00971-2.JPG3_ABC00976-2.JPG

 

 

Muokattu: , käyttäjä: VEAN
Myyty
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...