Vilee Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2020 Merkki: Cube Malli: Reaction Race 29" 2018 Lyhyt kuvaus: Jäykkäperä Rungon koko: 19"/M Kuvaus: Myydään hyvällä pidolla ollut Cube Reaction Race 29”. Ostettu 7/18 Pyörä-Suvalasta. Ensi huolto tehty Suvalassa, muuten huollettu itse. Pesty joka lenkin jälkeen ja rasvailtu säännöllisesti. Vaihteet pidetty säädöissä ja kierrätetty toista ketjua. Ajettu arviolta 500-600km. Muutamasta kohtaa maali hieman ottanut osumaa (mm. takakolmio), mutta tämä täysin kosmeettista. Pyörän geo on rento, joten sopii hyvin XC-ajoon poluille sekä esim. työmatkoille. Cuben 19” sopii 175-185 cm pitkälle - itse olen 177 cm ja koko ollut hyvä. https://www.cube.eu/cz/2018/bikes/mountainbike/hardtail/reaction/cube-reaction-race-orangenred-2018/ Tärkeimmät ominaisuudet * Alumiinirunko, jarruletkun ja vaihdevaijereiden vienti rungon sisältä * Mahdollisuus asentaa hissitolppa rungon sisäisellä vaijeriviennillä * Läpiakselit edessä ja takana * RockShox Judy Silver TK Air, Tapered, 15x110mm, 100mm, PopLoc * Tubeless Ready vanteet * Sram GX Eagle, 12-Speed vaihteet * Shimano Deore BR-M6000 levyjarrut * Paino:12.9 kg Mukaan tulee varaketju + linkit, lokasuojat, jalustin sekä taittolukko. Hinta: Myyty Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: Myyty
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään