Jump to content

Veeti6

Recommended Posts

Moi mulla olisi tarjolla canyon nerve al 29tuumaisilla renkailla,Shimanon xt:n 30vaihteella, avidin elixir nestelevyjarruilla, fox:n etu sekä keski ilmajoustolla. Rungon koko on m mutta olen itsekkin 181pitkä ja varaa on vieläkin. Laitan sulle muutaman kuvan sähköpostiin. Mukaan tulee ketjulukko jonka arvo on 100euroa sekä pyörässä on lokasuojat kiinni. Pyörä on ollut todella vähäisessä käytössä ja olen ammatiltani automekaanikko joten olen huoltanut pyörää itse. Hintapyyntö 1200. Pyörä sijaitsee pohjois Helsingissä.

Link to comment
Share on other sites

7 tuntia sitten, "SamppA" kirjoitti:

Moi mulla olisi tarjolla canyon nerve al 29tuumaisilla renkailla,Shimanon xt:n 30vaihteella, avidin elixir nestelevyjarruilla, fox:n etu sekä keski ilmajoustolla. Rungon koko on m mutta olen itsekkin 181pitkä ja varaa on vieläkin. Laitan sulle muutaman kuvan sähköpostiin. Mukaan tulee ketjulukko jonka arvo on 100euroa sekä pyörässä on lokasuojat kiinni. Pyörä on ollut todella vähäisessä käytössä ja olen ammatiltani automekaanikko joten olen huoltanut pyörää itse. Hintapyyntö 1200. Pyörä sijaitsee pohjois Helsingissä.

Moi! 

 

Jos viitsit, niin laita mullekin yksityisviestinä kuvia tulemaan. Voisin olla kiinnostunut pyörästä. 

Link to comment
Share on other sites

Moro. 

 

Löytyis m kokoinen spectral ex 5.0 kokkolasta(27.5) 

Vaihdettu ergon gripit, kiinankuitu sarvet ja rocket ron 2.8 eteen. Kaikilta osin hyvässä tikissä. Uusittu laakereita tarpeen mukaan. Pakka vähän ajettu jne. Iskarit huollettu viime kesänä omasta toimesta.

Hp.1600e

2017 syksyllä ostettu.

1588489772218169115422451150742.jpg.d94411533317a94e7671bd20a6271c78.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...