Jump to content

Islabikes, Woom, Frog Cnoc 16 / Frog 48 tms Ostetaan 16" lasten pyörä, 16" lasten, Nokia


kalle.ermilä

Recommended Posts

Merkki: Islabikes, Woom, Frog

Malli: Cnoc 16 / Frog 48 tms

Lyhyt kuvaus: Ostetaan 16" lasten pyörä

 

Rungon koko: 16" lasten

 

Kuvaus: Ostetaan Islabikes, Woom, Frog tai muu vastaava laadukkaampi 16" lastenpyörä 5-v pojalle. Nouto onnistuu Pirkanmaalla, mutta saa tarjota myös muualta (liikun ympäri Suomea työreissujen merkeissä).

 

Hinta: 0-250

 

Paikkakunta: Nokia

Maakunta: Pirkanmaa

 

Yhteystiedot: [email protected]
0405199365

 


Link to comment
Share on other sites

Mulla olisi punainen Islabikes cnoc 16 Tampereen Raholassa. Ikää on kymmenisen vuotta, mutta käyttöä ei ole ollut kovin paljoa. Säilytetty lämpimässä autotallissa. Kunto on hyvä. Apupyörät löytyy. Hinta 200e. Olen tänään lauantaina kotona klo 16.30 asti. Huomenna ja maanantaina myös kotona. Laita viestiä, jos haluat tulla katsomaan/testaamaan pyörää. 050-5500366 Ilona

Link to comment
Share on other sites

10 tuntia sitten, ilonas kirjoitti:

Mulla olisi punainen Islabikes cnoc 16 Tampereen Raholassa. Ikää on kymmenisen vuotta, mutta käyttöä ei ole ollut kovin paljoa. Säilytetty lämpimässä autotallissa. Kunto on hyvä. Apupyörät löytyy. Hinta 200e. Olen tänään lauantaina kotona klo 16.30 asti. Huomenna ja maanantaina myös kotona. Laita viestiä, jos haluat tulla katsomaan/testaamaan pyörää. 050-5500366 Ilona

 

Moikka! tämä kiinnostaa kyllä, laitan puhelimitse viestiä tarkemmin.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...