Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Islabikes, Woom, Frog Cnoc 16 / Frog 48 tms Ostetaan 16" lasten pyörä, 16" lasten, Nokia

Recommended Posts

Kirjoitettu

Merkki: Islabikes, Woom, Frog

Malli: Cnoc 16 / Frog 48 tms

Lyhyt kuvaus: Ostetaan 16" lasten pyörä

Rungon koko: 16" lasten

Kuvaus: Ostetaan Islabikes, Woom, Frog tai muu vastaava laadukkaampi 16" lastenpyörä 5-v pojalle. Nouto onnistuu Pirkanmaalla, mutta saa tarjota myös muualta (liikun ympäri Suomea työreissujen merkeissä).

Hinta: 0-250

Maakunta: Pirkanmaa

Yhteystiedot: [email protected]
0405199365

Kirjoitettu

Mulla olisi punainen Islabikes cnoc 16 Tampereen Raholassa. Ikää on kymmenisen vuotta, mutta käyttöä ei ole ollut kovin paljoa. Säilytetty lämpimässä autotallissa. Kunto on hyvä. Apupyörät löytyy. Hinta 200e. Olen tänään lauantaina kotona klo 16.30 asti. Huomenna ja maanantaina myös kotona. Laita viestiä, jos haluat tulla katsomaan/testaamaan pyörää. 050-5500366 Ilona

Kirjoitettu
10 tuntia sitten, ilonas kirjoitti:

Mulla olisi punainen Islabikes cnoc 16 Tampereen Raholassa. Ikää on kymmenisen vuotta, mutta käyttöä ei ole ollut kovin paljoa. Säilytetty lämpimässä autotallissa. Kunto on hyvä. Apupyörät löytyy. Hinta 200e. Olen tänään lauantaina kotona klo 16.30 asti. Huomenna ja maanantaina myös kotona. Laita viestiä, jos haluat tulla katsomaan/testaamaan pyörää. 050-5500366 Ilona

Moikka! tämä kiinnostaa kyllä, laitan puhelimitse viestiä tarkemmin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...