Esijännitys Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2020 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Transition Malli: Sentinel Lyhyt kuvaus: XL, Gunmetal grey Kuvaus: Myyntiin hyvässä kunnossa oleva 29" kiekoilla rullaava Transition Sentinel runko. Ostettu 2018 kesällä Suomen maahantuojalta Manfred Bikesilta. Kuitti löytyy. Ajettu vain loppukesä 2018 ja kesä 2019, josta lähtien seisonut vailla käyttöä. Olen ajanut tätä 160 ja 170 mm keuloilla ja offseteilla 44...51. Kaikki nämä toimii hyvin. Takahaarukan kiveniskemiä lukuunottamatta runko on erinomaisessa kunnossa. Suojattu uutena teipeillä, joten maalipinta on hyvässä kunnossa. Hinta: MYYTY Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: YV Muokattu: 16. Toukokuuta, 2020, käyttäjä: Esijännitys Myyty
leiskis Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2020 Morjesta, minkä mittaselle runko on? Oon ite 183cm onkohan liian iso mulle
Esijännitys Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2020 Olen itse 188 pitkä ja koko XL on minulle aivan täydellinen. Toki kaikilla on oma mieltymyksensä, mutta suosittelisin XL kokoa noin 180-195 pitkille kuskeille
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään