Jump to content

MYYTY - Cube AMS Pro 100 k18, 22", 2009


jinksu

Recommended Posts

MYYTY

 

 

Myynnissä viime syksynä itselle käytettynä hankittu peli. Tarve saada vähän enemmän joustava peli. Mikäli tila riittäis niin jättäisin itselle, mutta kaikkea ei voi saada niin laitetaan hyvä peli kiertoon.
Tällä hetkellä mieluiten vain nouto, jotta ostaja pääsee testailemaan ja näkee mitä on ostamassa. Toki voin lähetellä matkahuollon kautta ostajan maksaessa kulut.

Siellä täällä pientä naarmua, kyseessä kuitenkin 4 vuotta vanha pyörä. Kaikki kuitenkin toimii täysin ja vain vailla kovaa ajoa.



OSAT:
* Etuiskari: Rock Shox Reba Race U-Turn 90-120mm, PopLoc -- purettu/putsattu/öljyt vaihdettu pari kk sitten
* Takaiskari: Fox Float RP23
* Vaihtajan vivut: Shimano SLX
* Vaihtajat: Shimano Deore XT
* Takapakka: Shimano Deore XT (viime kesänä uusittu + samoin ketjut)
* Jarrut: Formula oro K18 (hydrauliset). Nesteet vaihdettu jokunen aika sitten + ilmattu. Paloja jäljellä vielä.
* Jarrulevyt: Formula 180mm edessä, BBB 180mm takana). Mukaan 1xFormulan 180mm hiukan kiero levy.
* Ohjainkannatin eli stemmi: Syntace F139 (100mm)
* Ohjaustanko: Sunline V3 Handlebar (itse tykkään!)
* Ohjainlaakeri: FSA ABC
* Vanteet: Sun Ringle Ryde XMB
* Renkaat: Schwalbe Nobby Nic ja Rocket Ron
* Satula: Fizik Tundra
* Satulatolppa: Ready for race
* Kammet: Deore XT hollowtec
* Polkimet: Shimano peruslukot
* Rungon koko 22" ( itse olen 186cm ja pienet säätövarathan aina löytyy...)
* ~20km ajetut Fulcrumin Red Power kiekot + Deore XT 11-32 pakka, 2 x Ashiman 180mm levyt + Nokian sliksit(käyttämättömät) *

 

HP: 1150, huomioithan että mukana on mukana uudet toiset kiekot ja niissä uusi pakka ja levyt + renkaat.

Jyväskylästä löytyypi.

 

 

MYYTY -> 1000€ ilman toisia kiekkoja

 

ps. lauantaina(25.5) on mahdollinen ostaja tulossa katsomaan. kuka ehtii ensin :D

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...