Markin Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2020 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2020 Merkki: Felt Malli: F65X Lyhyt kuvaus: Cyclocross Rungon koko: 47cm Kuvaus: Hyvä kuntoinen cyclo myynnissä. Shimano 105 osasarjalla. Vaihteet 2x11 Renkaina pari lenkkiä ajetut Wtb Nano 40mm Pyörä löytyy Fiskarista. Hinta: 1000€ Paikkakunta: Raasepori Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 0407492632(mielellään viestiä vuorotyön takia). [email protected]
Sippet Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2020 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2020 (muokattu) Moikka, olen hankkimassa itselleni ensimmäistä cyclocrossia. Minkä pituiselle tämä pyörä on? Koska olet ostanut pyörän ja kuinka suurella käytöllä se on ollut? T. Sirpa Perttelistä Muokattu: 9. Maaliskuuta, 2020, käyttäjä: Sippet
Markin Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2020 12 minuuttia sitten, Sippet kirjoitti: Moikka, olen hankkimassa itselleni ensimmäistä cyclocrossia. Minkä pituiselle tämä pyörä on? Koska olet ostanut pyörän ja kuinka suurella näytöllä se on ollut? T. Sirpa Perttelistä Moi. Pyörä on ollut käytössä vaimollani, joka on 164cm. Mutta sopii myös hieman pidemmälle, sekä hieman lyhyemmälle. (Kokosuositus feltin sivulla 159-166cm). Itse olen myös ajanut sillä, ja olen 173cm. Pyörä on ostettu 13.5.2017 ja ajettu pääsääntöisesti kesäisin. Mutta kilometrejä on varmaan alle 1500.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään