Jump to content

Maantie/Hybridi pyörä Käytetty Työmatkapyörä, 59-61 / XL, Turku


pete11

Recommended Posts

Merkki: Maantie/Hybridi pyörä

Malli: Käytetty

Lyhyt kuvaus: Työmatkapyörä

 

Rungon koko: 59-61 / XL

 

Kuvaus: Kevyt ajettava maantie/hybridi pyörä. Ajaja 193cm. Hinta mielellään alle 1000€ ja mielummin kuitin kanssa.

 

Hinta: 1000€

 

Paikkakunta: Turku

Maakunta: Varsinais-Suomi

 

Yhteystiedot: nollaneljäneljä-5773738, laita viestiä mallista ja hinnasta, niin palataana asiaan.

 

Link to comment
Share on other sites

Minulla olisi vuonna 2017 ostettu Canyon endurace AL 7.0. Täysi Ultegra 6800 osasarja, takavaihtaja vaihdettu uudempaan 8000 sarjaan. Puutteellisen hitsaustyön takia runko vaihdettu kokonaan uuteen 2018 syksyllä eli uudella rungolla ajettu yksi kesä. Koko on tuo mainitsemasi 61 cm. Huollettu säännöllisesti ja muutenkin pidetty kuin kukkaa kämmenellä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei!

Minulla olisi tarjolla Bianchi intrepida hiilikuiturunkoinen maantiepyörä ajettu sillä on noin 2000km huollatin sen juuri Suomen urheilupyörässä siihen vaihdettiin uudet renkaat (vittorio zaffiro pro) sekä shimanon eturattaat 52/36. Pyörä on oikein hyvässä kunnossa kaikin puolin. Jos kiinnostut voin lähettää kuvia pyörästä.

Hinnnaksi olen ajatellut juuri tuota 1000€

Terveisin Jarmo Väisänen

Janakkala

puh: 040-4510310

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...