Jump to content

White SC Lite FF 15 Miesten hybridipyörä, 23", Vantaa


KokkoPena

Recommended Posts

Merkki: White

Malli: SC Lite FF 15

Lyhyt kuvaus: Miesten hybridipyörä

 

Rungon koko: 23"

 

Kuvaus: Myynnissä kesäkuussa 2015 hommattu miesten fillari. Ensimmäisen 2 vuoden aikana ajoa tuli noin 300-400km, seuraavan vuoden aikana 30-40km, ja viimeisen vuoden aikana noin 3-4km. Tässä myös syy myyntiin.

Pyörä huollettu 2 kertaan kovimpien ajojen aikaan (ensihuolto 4kk oston jälkeen, toinen huolto kumien vaihto yms hienosäätö kesällä 2017).

Runko on todennäköisesti 23" (en löytänyt rungosta mainintaa, kaupan kuitissa merkintä XL-23, itse olen 194cm), renkaat 28" kumit vaihdettu kertaalleen.
Shimanon palikkaa vaihteissa ja levyjarruissa, Deoret yms. Mukana palalukko, pulloteline, lokarit, jalka, pumpun teline (pumpun sijainti on kysymysmerkki), satulan alle tuleva pieni tasku sikäli mikäli sen löydän.

Ainut varsinainen vika on vaahtomuovisten kahvansuojien kuivuminen ja halkeaminen.

Uutena tästä lystistä olen maksanut 840€, laitetaan siis nyt hinnaksi kolmannes tästä.
Eli hinta 280€
Ilmaiseksi en kehtaa antaa, on kuitenkin hyvä ja toimiva peli, mutta halvalla lähtee, koska pyörä on parhaillaan kun se on oikeasti käytössä.
Sijainti Vantaalla Louhelassa. Kumeissa tuntu olevan ilmaa (en mielestäni omaa pumppua joka käy presta-venttiileihin, tuo omasi?), pääsee siis toteamaan kunnon oston yhteydessä.

 

Hinta: 220€

 

Paikkakunta: Vantaa

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Saa yrittää soittaa, O4513O389O, tekstari/watsapp tulee kuitenkin varmasti perille.
Myös sähköposti villekokkonen(a)hotmail,fi kelpaa.

 

index.jpgindex1.jpgindex2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...