JPekkinen Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Trek Malli: Roscoe 7 Rungon koko: 18,5 Lyhyt kuvaus: jäykkäperä Kuvaus: Yhden kesän ajettu, erittäin hyväkuntoinen pyörä. Ensihuollossa käytetty kesän loppupuolella. Ainoat mainittavat käytön jäljet muutamat kiveniskemät kampien päissä. Kuvasta poiketen pyörässä juuri huollettu vakiokeula. Hinta: Paikkakunta: Lahti Maakunta: Päijät-Häme Yhteystiedot: yksityisviesti Muokattu: 17. Helmikuuta, 2020, käyttäjä: JPekkinen Myyty
KartsaQ Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2020 Terve Varsin vähä maastopyöräilyä harrastaneena (maantiepyöräily päälaki) muutamia peruskysymyksiä: tässä mallissa ilmeisesti ajossa säädettävä satula? millainen rengastus, onko normi vai ns puoliläskit? ajotuntuma: kevyt, raskas, vakaa, ketterä vai muuta? miten pyörän paino vajaa 15kg vaikuttaa ajoon: plussat ja miinukset olen itse 178 cm vähän pitkäselkäinen. Miten arvioit koon soveltuvuutta? sinänsä olen testeistä ja esittelyistä ymmärtänyt että ihan ok pyörä aloittelijalle yt Kari Huhtala siuntio 040 8466704
JPekkinen Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2020 (muokattu) Hei, pahoittelut että vastaus on viipynyt. On ns hissitolppa satulassa. Rengastus on 27,5+, itse olen ainakin tykännyt. Ajotuntumaa kuvaisi parhaiten noista ketterä. Uskoisin että on kooltaan sopiva sinulle. Muokattu: 1. Helmikuuta, 2020, käyttäjä: JPekkinen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään