rinnekone Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2013 Myynnissä vuoden 2009 Radon Stage 7.0 täysjoustomaastopyörä. Runkokoko 22 tuumaa.Fox Talas 140/120/100 mm keula Fox RP23 takaiskari Avid Elixir CR jarrutSRAM X0 -takavaihtajaedessä Shimano Deore XTKiekot MavicRengastus Rocket Ron (renkaat uudehkot)Satulatolppa Thompson layback -versio (lisää tilaa)Syntace stemmi ja ohjaustanko Itse olen 194 pitkä, mulla vaikuttaa passelilta, mut pitempikin kuski ja pari senttiä lyhyempikin voi ajella. Mut tottakai stemmisäädöllä ja satulatolpan vaihdolla ajo-olosuhteita saa muokattua. Pyörä on myyty. Pyörä täydessä toimintakunnossa, huollettu säännöllisesti. Jos kiinnostaa niin ässäpostia juha(piste)lindroos(at)gmail(piste)com ja kuvia voin laittaa pyydettäessa.
rinnekone Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2013 Tarjoa rohkeasti, hyvä toimiva täyskäri.
rinnekone Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2014 Uppia. Hinta vielä vanha. Tarjoapa rohkeasti. Hyvä toimiva täpäri myynnissä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään