tomihuh Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2013 MYYTY: Focus Mares CX 3-cyclocrosspyörä, koko M, vm. 2011. Tietoa pyörästä: Rungon materiaali: HiilikuituEtuhaarukan materiaali: HiilikuituVaihteet: Shimano 105Jarrut: Avid Shorty 4Ohjaustanko: Concept SLOhjainkannatin: FSA OS 190Kammet: FSA Gossamer BB30Kiekot: DT Swiss R 1900Renkaat: Schwalbe Racing Ralph EvolutionSatula: Concept EXPolkimet: Shimanon lukkopolkimet, joissa toinen puoli on tasainen.Paino: 8.5 kg (pyöräkaupan ilmoittama paino, en ole itse punninnut) Pyörä on ostettu Lauttasaaren pyörästä 3.6.2011. Ajettu työmatka-ajoa ja joitakin maantielenkkejä, yhteensä noin 6500 km. Pyörää on huollettu Lauttasaaren pyörän huolto-ohjelman mukaisesti. Viimeinen huolto-ohjelman mukainen huolto on tehty 27.3.2013. Takuu on voimassa 3.6.2014 asti. Mukaan saat käyttöohjeen huoltohistorian ja takuukuitin kera. Vaihdoin juuri eteen uudet jarrupalat, puhdistin pyörän perusteellisesti, viimeistelin bike spraylla ja pyörä näyttää nyt lähes uudelta! Pyörä on kokoa M/54 cm, joka sopii noin 172-180 cm pitkälle henkilölle. Itse olen 178 cm. Pyörän rungon geometria löytyy täältä: http://bikes.cxmagazine.com/l/31/2011-Focus-MARES-CX-2 Ovh 2299 euroa. Hintapyyntö 1150 euroa. Pyörä sijaitsee Helsingissä, Etelä-Haagassa.
perki Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2013 Voisin tulla katsomaan pyörää ,melkein milloin vaan !
tomihuh Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2013 Pyörä on myyty.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään