ramb88 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2019 MYYTY Kuvaus: Ostettu alkuvuodesta 2018, laiskaa ajoa 1 vuosi kunnes tilalle tuli täysjousto. Yhteensä alle 30 lenkkiä. Säilytetty aina sisällä ja muutenkin hyvin pidetty, 1 pieni naarmu on rungossa, ja isoin eturatas on ottanut yhden kolhun. Varustelu: Rockshox 30 Silver Solo Air Poploc 100 mm ilmakeula, jossa lock-off etäsäätö napilla vaihdevivun vieressä, Deore/XT vaihteisto, ym, tarkka osalista alla Rungon koko (lisää myös otsikkoon): S (small) (Itse olen 171 cm, samanpituiselle tai lyhyemmälle ok, about ~160-171cm) Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 27,5 Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Tampere Runko: Kato 27,5 alloy Etuhaarukka: Rock Shox 30 Silver Solo Air Poploc 100 mm Ohjainkannatin: GHOST AS GH2 31.8 mm Ohjaintanko: GHOST Low Rizer 720 mm 31.8 Takavaihtaja: Shimano XT 10-Speed Etuvaihtaja: Shimano Deore Jarrut/ vaihdevivut: Shimano Deore SL Jarrut: Shimano 315 Disc 160 mm Kammet: Shimano Deore 40-30-22 Vanteet: Rodi Excalibur 19 Renkaat: Edessä Onza Ibex 2,4", takana Continental X-King 2.25" (Näillä kantaa ihan kivasti lumellakin) Satula: GHOST VL 1353 Kuvan tee-se-itse etulokasuojan saa mukaan, samoin yksi avaamaton pakkaus jarrupaloja (2 kpl), Shimano B01S. Lisähinnasta mukaan voidaan neuvotella takalokasuoja ja seisontatuki. Lisätietoja ja pyörän kuvaus: https://www.suomenurheilupyora.fi/ghost-kato-5-275-vm2017 Hintapyyntö: 600 €, saa myös tarjota Yhteydenottotapa: yv Lisään kuvia yv
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään