anni189 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2019 Kuvaus: Nyt olisi myynnissä minun rakkaimmasta rakkain ja lojaali ratsu. Ollaan yhdessä vietetty mahtavia hetkiä. Naurua, hymyä, kyyneleitä ja kiukuttelua on mahtunut vuoden mittaiselle matkalle paljon. Nyt valitettavasti on aika jatkaa matkaa eri teillä. Elikkä tästä jollekkin uusi, hyvin huollettu ja hoidettu ystävä. Vain 500 km ajettu. Lähes uudenveroinen lukuunottamatta muutamian käytössä tulleita jälkiä. Renkaat laitettu tubeless. Rungossa punaisia canyon tarroja ja keulassa punaiset rockshox tarrat. Ennen luovutusta huolletaan keulaan uudet alajalkaöljyt. Pulloteline ja polkimet eivät kuulu kauppaan. Pyörä myydään täysin alkuperäiskokoonpanossa. Sopii noin 160-170 cm pituiselle. https://thebikegenerator.com/produkt/canyon-spectral-al-5-0-2018/ Linkin kaltainen pyörä siis. Tarkemmat tiedot ja geometria myös tuola, tiedoista poiketen dropperi on alkuperäinen Ks lev si, muutettu 125mm -> 100mm. Lisää kuvia kysymällä Rungon koko : S Rengaskoko : 27,5 Paikkakunta : Järvenpää Hintapyyntö: Myyty Yhteydenottotapa: Yv
Aktiiviharrastaja Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2019 Hei! Paljon on vielä hintaa! Pyörä saattais olla itselleni sopiva. Vähän oon miettiny 29 renkaita. Oon 165 pitkä ja varmaan tuo S koko ok. Natalia
anni189 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2019 On 6.9.2019 at 20.44, Aktiiviharrastaja kirjoitti: Hei! Paljon on vielä hintaa! Pyörä saattais olla itselleni sopiva. Vähän oon miettiny 29 renkaita. Oon 165 pitkä ja varmaan tuo S koko ok. Natalia Toi s koko on varmasti sopiva sinulle. Hinta on ilmotuksen mukaisesti 1750.
anni189 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2019 Tietoja päivitetty.
anni189 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2019 Hinta päivitetty ja keulan alajalkaöljyt vaihdettu. Pyörä myyty!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään