Jump to content

MYYTY! 2019 Trek Madone SL 6 kuitukiekoilla, 56cm, alle 1000km ajettu, Jyväskylä/Oulu


Salilla

Recommended Posts

Kiekkojen osalta vakiosta poikkeava maantiepyörä myyntiin ihan jäätävän maastopyöräkuumeen vuoksi.

 

Pyörä on kokonaan Shimanon Ultegra osasarjalla, poislukien jarrut, jotka ovat Trekin omaa käsialaa.

 

Kiekkojen virkaa ajaa alkuperäisten alumiinikiekkojen sijaan Bontrager Aeolus Pro 5 -hiilikuitukiekot.

 

Kumeina 28mm (todellisuudessa hieman kapeampi) Bontrager R4 Classic kumit, joilla ajettu about 100km. Lateksi sisureilla, jos sillä nyt on väliä.

Kokonaisuudessaan pyörällä on stravan mukaan ajettu n.900km. alle tonni joka tapauksessa.

 

Polkimina Look keo 2 Max carbon. Myyn mieluusti pyörän ilman polkimia, mutta jos juuri sinä, haluat juuri nuo polkimet niin järjestynee.

Myös satula jää minulle, kun on ensimmäinen mikä on mulle oikeasti hyvä. Katsotaan sit sulle sopiva tilalle (olen polkupyöräliikkeessä töissä).

 

Vaikka pyörä näyttääkin kammottavalle ja kovalle ajaa, niin usko tai älä, se on super mukava. Tule, testaa ja rakastu pliis edes vähän 

 

Pyörää on huollettu ja kiilloiteltu jopa enemmänkin, kuin on tarpeen ja laitoin juuri uuden ketjunkin. 

 

Rungon koko: 56cm, (pitkähkö, eli jos sulla olisi normisti 58cm, niin tämä ei välttämättä ole juurikaan liian pieni. Itse olen 177cm pitkä, jo ajoasento on aika pitkähkö, ei mikään paha kuitenkaan, eli lyhyempikin pärjää mainiosti vaikka stemmin vaihdolla)

Paikkakunta: Jyväskylä/Oulu

Yhteydenottotapa: o4o-58o46o9

Madone5 (3).jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
10 tuntia sitten, Njassa76 kirjoitti:

Hei. Itselläni on nyt 2010 vuoden Madone kokoa 56 ja se on minun mielestä minulle iso vaikka olen 180cm pitkä. Kyseinen pyörä kyllä kiinnostaisi mutta taitaa olla liian iso minulle vai?

Miika

Moi! Paljonhan ne pyörät on vuosien mittaan muuttunut ja hyvä niin. Voisin oikeastaan sanoa, että taidat olla aikalailla täydellisen kokoinen tämän pyörän päälle. Mulla on mittaa 177, ja harkitsin 10mm lyhyempää stemmiä, mutta tulin sitten pysyneekso tuossa vakiossa kun toimii noinkin. Toki todellinen tilanne selviää vain kokeilemalla.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...