daygon Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2019 Cube Acidin nätti 2010 malli erikoisella punavalko värityksellä. Pyörässä muutama pieni jälki rungossa. Etuhaarukka Rockshox Dart 3 lukituksella Jarrut Rydes Haynes Jarrulevyt 160mm Etuvaihtaja ja vaihdevivut shimano SLX Takavaihtaja XT Vanteet zx24 Renkaat Continental Speedking 2.2 Pyörällä ajettu melko vähän jonka myötä osat myös hyvässä kunnossa. Kauppaan ei kuulu rapasuojia, pullonpidikettä eikä lukkopolkimia, normaalit polkimet tulee mukaan. Kuitti ja manuaali löytyy. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 18 Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 26 Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Siuntio/Espoo Hintapyyntö: 400 Yhteydenottotapa: YV
HannaLehtonen Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2019 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2019 Moi! Kuinka pitkälle kuskille tämä pyörä sopii? yt. Hanna
daygon Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2019 Moikka, Itse olen 171cm ja olen sillä tykännyt ajella (noin 175 - 185cm). Riippuu täysin minne pyörää on viemässä metsään vai kadulle. Ehkä pienempi runko koko olisi hyvä metsään ja tämä taas "normaaliin" ajoon. Tarkastellaan hintaa 500 euroa nyt! -J
daygon Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2019 Pyörä päivittäisestä ajosta!
daygon Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2019 Pyörä vielä myynnissä, tarvittaessa kulkeutuu Espooseen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään