Jump to content

MYYTY Aero/Wide (31/24mm) maantiekiekot 200€


tya

Recommended Posts

spacer.png

 

Kohtuullisen aerodynaamiset, kohtuullisen kevyet (1661g), modernin leveät yleiskiekot maantielle edullisesti. Samat kehät kuin Hunt Race Aero Wide -kiekkosetissä. Itse kuitenkin valitsin näihin messinkinippelit, vähän tukevammat navat ja perinteiset J-bend-pinnat varmistaakseni kestävyyden ja huollon helppouden, vaikka painossa tuleekin takkiin n. 150g Hunteihin verrattuna.

 

Vannekehät: Kinlin XR31T, edullinen mutta  laadukas, aluvanteeksi aerodynaaminen, leveä ja jäykkä, kohtuullisen painoinen (490g).

 

Lisätietoa vanteista:

https://thecycleclinic.co.uk/products/kinlin-xr31t-rim

https://novemberbicycles.com/blogs/blog/rim-reviews-fsw3-kinlin-xr31t

 

Tuulitunnelidataa esim. täällä, vähän tuulen kulmasta riippuen jopa samaa tasoa kuin esim. Zipp 303: https://novemberbicycles.com/blogs/blog/wind-tunnel-testing-the-al33-xr31tfsw3-and-other-alloys

 

31mm korkea, 19mm sisäleveys, 24mm ulkoleveys

 

mustat, koneistetulla jarrupinnalla

 

Takavanne epäsymmetrinen pinnankireyksien tasaamiseksi

 

Tubeless-vanne mutta itse olen ajellut ihan normaalisti sisureilla

 

spacer.png

spacer.png

 

Navat: Miche Primato Syntesi, mustat, erittäin luotettavat, isot laakerit, 425g/pari. Shimanon (tai SRAMin) pakalle. Tikittää mukavasti. Näistä lisätietoja esim. täällä: https://thecycleclinic.co.uk/collections/hubs/products/copy-of-miche-primato-syntesi-hubs-9-10-11-speed-campagnolo-or-shimano-10-11-speed

 

Pinnat: CN MAC 424, taiwanilaiset laadukkaat aeropuolat vrt. CX-Ray, hopeiset. Edessä 20 ja takana 24, edessä puolaus radiaali eli suora (0x) ja takana 3x

 

Nippelit: Easton, mustat, messinkiset (eivät hapetu kiinni kuten alumiiniset ennen pitkää, painavat toki muutaman kymmenen grammaa enemmän)

 

Kasattu kunnon välineillä, ammattitaidolla ja huolella. Nippeleissä teflonöljy. Suorat ja kireät.

 

Vannenauhoina Tesa 4289 -teippiä, aka "Stan's yellow" tubeless-teippiä, toimii oikein hyvin sisärenkaiden kanssa mutta jos meinaat ajaa tubelessina niin suosittelen vaihtamaan vanneteipit ensin ja varmistamaan tiiviyden.

 

Paino 1661g/pari (plus pikalinkut 108g)

 

Kasattu nyt talvella ja ajettu vain tämä kevät Italiassa, ei kurakeleillä. Erittäin hyvässä kunnossa, suorat, ja laakerit pyörivät erittäin pehmeästi ja täysin ilman rahinaa tai klappia. Tarkistin juuri rihtauspukissa suoruuden mutta en lähtenyt edes koskemaan pinnojen kireyteen koska korjattavaa ei ollut.

 

Kuvat: https://photos.app.goo.gl/EmC9JiFwWFPqywU36

 

hp. 200e

 

Helsinki

 

[email protected]

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...