Jump to content

Myyty: Peugeot Carbolite 103, Helsinki


RobiRozer

Recommended Posts

Kuvaus: Peugeot Carbolite 103 retkipyörä.

Rungon koko: Pystyputki 61cm, poikkiputki 60cm 

Hintapyyntö: 150

Paikkakunta: Helsinki 

Yhteydenottotapa: Myyty!

 

Elikkäs myynnissä siis retro Peugeot Carbolite 103 retkipyörä ilmeisesti 80-luvulta. Pyörässä on 10 (2x5) vaihdetta, ja vaihtovivut viistoputkessa. Vaihteet Shimano 600ax. Jarrut Weinmann Vainqueur 750. Pyörässä kromiset lokarit, tarakka ja seisontatuki. Renkaina perusnokiat. Kaikki avaimet tallella, ja kuvassa näkyvän vaijerilukon sekä telineen saa halutessaan myös mukaan.

Pystyputki siis n. 61cm pitkä. Itse olen n. 180cm ja pyörä minulle vielä hyvä ajettava. Uskon, että pyörä sopivin 180-195 cm kuskille.

Itselläni pyörä ollut n. 4 vuotta, jonka aikana käynyt sillä 2 kertaa kaupassa, muuten seisonut lämpimässä varastossa.

Renkaiden kunnosta varmistuakseni vaihdoin molemmat sisäkumit eilen. Säädin myös vaihteet ja ajoin pienen koelenkin. Vaihteet ja jarrut toimivat hyvin ja rullaavuuskin oli hyvä. Ainoa puute ovat edellisen omistajan perua olevat tankonauhat, jotka ovat irtoamassa toiselta puolelta.

 

Yhteydenotot sähköpostiin, seurailen sitä aktiivisesti.

 

 

Peugeot 4.jpeg

Peugeot 3.jpeg

Peugeot 5.jpeg

Peugeot 1.jpeg

Peugeot 2.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...