Jump to content

(MYYTY): Trek Superfly FS 9.8 SL, 29" täpäri, runko:19" vm:2015 (Oulu)


Tuomov

Recommended Posts

Kuvaus: Trek Superfly FS 9.8 SL 2015, kevyt huippu hyvä täpäri, paino ilman polkimia tällä hetkellä 10.7kg. Myyn koska ei kerkeä täpärillä ajeleen, jäykkäperä, läski ja maantiepyörä vie kaiken ajoajan, ja täpäri jäänyt talliin aikalailla viimekesänä.

 

https://archive.trekbikes.com/us/en/2015/Trek/superfly_fs_9_8_sl#/us/en/2015/Trek/superfly_fs_9_8_sl/details

Linkin specseistä poiketen:

-Penkki Melko uus Fizik tundra, ajettu yks kesä, ne vähänt ajot mitä ajoin.

-Tanko 700mm Kiina kopio alkuperäisestä (sisään ajettu 2 kesää, ja hyvin kestäny) orggis tanko oli ekan omistajan liian kapeeks leikkaama(sen saa mukaan jos tahtoo)

 

Sopii hyvin 180-187 pituiselle stemmiä vaihtamalla, itse olen 185cm ja hyvän koko ollut, nyt paikallaan 90mm -17 stemmi.

 

Toinen omistaja, ostettu Oulun Suvalasta.

Pakka, eturatas, BB ja ketjut uusittu 2018, ja niillä ajettu aika vähän sanoinsin alle 1000km. (koska olen ajellut muilla pyörillä) pyörässä ei mitään vikoja, kammissa normi käytön jälkiä eli kiven iskuja, muuten pyörä todella hyvässä kunnossa.

 

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 19 tuumaa

Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 29 tuumaa (2.25 Racing Ralph litkutettuna)

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Oulu

 

Hintapyyntö: 1700€ Myyty!

Yhteydenottotapa: [email protected] tai nolla4nolla 3443416

IMG_3342.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...