Jump to content

M:Specialized Globe San Francisco 3, L, 690 € / tarjous


ziltoid

Recommended Posts

Myynnissä otsikon mukainen pyörä, Spessun Globe SF -linjaston lippulaivamalli vuosimallia 2011! Pyörän geometria liippaa läheltä joitakin täysjoustoja tarjoten ryhdikkään ajoasennon. Parhaimmillaan tämä pyörä viihtyy kaupungissa työmatkoilla ja kruisailussa, mutta olen polkenut nautiskelleen myös yli 100 kilometrin maantielenkin tällä kaksipyöräisellä. Osat ovat priimaa: hydrauliset levyjarrut, Shimano Alfine napavaihtaja. Pyörällä ei ole kaaduttu ja talvisin se on levännyt lämmitetyssä varastossa omakotitalon kellarissa. Kokonsa puolesta pyörä sopii noin 170-180 cm pitkälle kuskille. Itse olen n. 183 cm pitkä ja ajanut tällä pari kesää kivuttomasti. 

 

Jos kaipaat todellista jokapaikanhöylää, joka vie sinut mukavasti ja tyylikkäästi paikasta toiseen, tässä voisi olla pyörä sinulle. Globe on todella huoltovapaa pyörä, kiitos yksinkertaisen rakenteen ja napavaihtajan, joten omistaja voi keskittyä olennaiseen: ajamiseen.

 

Pyörä ostettu uutena System1:sta kesällä 2011. Myyn, koska oma CC-kuume iski liian kovaksi.. :)

 

Hintapyyntö 690 €(tai asiallinen tarjous!), tähän sisältyy pyörän lisäksi etu- ja takalokari sekä alkuperäiset polkimet. Pyörä ensihuollettu syksyllä 2011, ketjut kiristetty ja vaihteet säädetty toukokuu 2012.

 

Speksejä:

 

Runko: 19" Specialized Globe SF

Vaihtaja: Shimano Alfine 8-speed

Jarrut: Tektro Auriga Comp hydrauliset levyjarrut, 160/160 mm levyillä

Renkaat: pistosuojatut Specialized Nimbus sport, 26", leveys 1,5", kuviota vielä hyvin jäljellä.

 

Sähköpostitse saa lisää kuvia, kysy! [email protected]

post-6929-0-96381400-1362939725_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...