Jump to content

MYYTY Surly Straggler 650b, vm. 2015, koko 46, Kuopio


johannaj

Recommended Posts

Myydään vähälle käytölle jäänyt teräsrunkoinen Surly Straggler 650b, joka on toimiva pyörä crossarina, retkellä tai kuten minulla jokapaikanhöylänä. Teräsrunko on ikuinen, joten sijoitus on kestävä. Itse olen 165 cm ja tällä kokoonpanolla pyörä on ollut nipinnapin passeli. Sopii siis lyhyemmällekin varrelle.

 

Pyörä on koottu rungon ympärille osaavissa käsissä Iikan pyörävarikolla Kuopiossa. Osaksi ei kelpuutettu mitään huonoa palikkaa, joten laadukas kokoonpano. Pyörällä ajeltu vain kauppareissuja kesäisin, ja silloinkin säilytetty aina taloyhtiön pyöräkellarissa säiltä suojassa. Talvella nukkunut talviunta samaisessa pyöräkellarissa.

 

Täällä pääset tutustumaan yksityiskohtaisemmin: https://surlybikes.com/bikes/straggler

 

Häntä tyylikkäämpää ja kestävämpää teräsrunkoista pyörää ei montaa tule vastaan.

 

Rungon koko: 46

Hintapyyntö: 900 €

Paikkakunta: Kuopio

Yhteydenottotapa: [email protected] tai 0405601579

 

Lisäkuvia tulossa. Huom! Kuvasta poiketen, takalokasuoja puuttuu. Hävinnyt jonnekin.

 

OSALISTA

 

Kampisarja – Sram X7
Etu- ja takajarru – Sram DB5
Etu- ja takavaihtaja – SramX7
Tolppa – Truvativ Stylo T20
Pakka – 11-36
Ohjainkannatin – Truvativ Stylo T20
Ohjaustanko – Turvativ Stylo T20
Kiekot – Rodi Excalibur XC650 26”
Renkaat – Schwalbe Marathon 26x1,65
Satula – SDG Rock City, Cr-Mo
Lukko - Onguard

 

 

Surly.JPG

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...