Spiridon Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2019 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2019 Kuvaus: Myyntiin Specialized stumpjumper Elite. Pyörä vuosimallia 2011, mutta otettu käyttöön 2013 (ostettu ylivuotisena). Olen pyörän toinen omistaja. Pyörä todella hienossa kunnossa, ei lommoja tai naarmuja ja ajettu pääasiallisesti lenkkiä. Takaiskari huollettu muutama lenkki sitten ja keula vuosi sitten. Osat: Keula: Fox 32 Float 140 RL Takaiskari: Fox/Specialized Brain, 140mm-joustava/Brain Fade Jarrut: Avid Elixir R-SL Kammet: SRAM 2x10 drivetrain Vanteet: Specialized/DT Swiss 420 SL Takavaihtaja: Shimano XTR Etuvaihtaja: Shimano SLX Runko: Specialized FSR M5-alumiini Rungon koko: L (Olen itse 180cm ja koko hyvä) Koeajolle pääsee Oulussa. Mukaan Ice Spiker pro nastat! Kuvia lisää emaililla tai whatsupilla. Rungon koko (L): Rengaskoko (26"): Paikkakunta (OULU): Hintapyyntö: 1300 nyt 1200 Yhteydenottotapa: 0400-340499 tai akseli PISTE [email protected]
Solaris Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2019 Hieno pyörä sinulla on! (meikän vanha :-) )
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään