Jump to content

Pois


Cyntax

Recommended Posts

Ellsworth Rogue FR ja miksei enduroonkin sopiva pyörä M-koko (itse päälle 180cm) Cane Creek S3 ohjainlaakerilla mukaan toinen vaihtajan korvake ja 2kpl taka-akseleita 440e

Iskarina Fox DHX 5.0 joka Pushattu TF tunedin toimesta

Rock Shox Pike 454 U turn Air 110-140mm keula <-- 888rc myyty tämä tilalle

Azonic world force tanko 20e

E13 LG 1 ohjuri 40e

Funn Hooka Limited Edition DH kammet funnin 73mm keskiöllä ja 36 rattaalla 90e

Syncros Derived tolppa 400mm rungon mukana

Charge Spoon satula 25e

Odi ruffian tuplalukko gripit 15e

DT swiss E2200 punaiset vanteet edessä 20mm takana 9x135mm 300e mukaan kumit ja pakka ja ketjut

GEAX DHEA 2.3 uudet renkaat uusilla sisureilla

Tai OnOff draw pikalinkku kiekot valkoiset 2.25 nobbynic evoilla 140e

Avid Elixir CR Carbon pysäyttimet Alligator kevennys levyillä 170e

Shimano Saint Shadow 9spd vaihtaja slxn 9spd vivulla 150e tai pidän itse

CrankBrothers 50/50 flättikset neuvoteltavissa mutta ajattelin pitää itse

Kaikki osat ovat pääosin uudenveroisia ja linkun laakeritkin uusittu 2012 kuten myös DHXn pushaus ja Marsun täyshuolto Kammet ja keskiö uudet ja priima kunnossa kuin myös ohjurikin

Sijaitsee Lahdessa ja hinta 830e on suhteellisen halpa ottaen huomioon että jarrut,vaihteisto,ohjuri,kammet ja keskiö ovat vasta sisäänajettuja kuten myös DT Swissin kalliit kiekot uusilla kumeilla ja sisureilla ja uudella shimpan 9 pakalla ja ketjulla

Ja 2012 loppuvuonna siis kyseinen pyörä pistetty kasaan ja iskari saatu tf tunedilta ja. Ajettu siis kyseisellä kokoonpanolla vain muutama hassu työmatka (alle 100km) ei kummempaa. Takajarrun ilmaus voisi olla suotavaaa vaikka pureekin hyvin.mukaan saa 4 paria paloja

Runkosetti : runko,iskari,ohjainlaakeri,satula ja tolppa ja panta,ohjuri setti voidaan luovuttaa 470e hinnalla johon halpa kasata itse pyörä. Piken tohon settiin saa 100e lisähinnasta.

Yhteydenotot: [email protected] tai YV

Kuvan 888RC on myyty !!!!

Kuvassa jarrut irti koska takajarrun huolto oli menossa

post-4163-0-78125200-1362953898_thumb.jp

post-4163-0-12773400-1362507142_thumb.jp

29er or Die

Link to comment
Share on other sites

UP Päivitettyä tietoa ja hintaa. Tämän viikon tarjouksena ekalle runkosetin ostajalle alennusta. 500e sis keulan + deityn stemmi ja azonic worldforce tanko plus odi ruffian gripit.

Ilman keulaa 400e

Jarruille ja kammille löytyisi periaatteessa ostajat joten jos rungolle myös kaikki tyytyväisiä.

Ja halvalla uudehkot dt swiss kiekot uudella pakalla,kumeilla ja sisureilla vain 300e

Omanlaista runkosetti toivetta saa myös heittää ja tarjota rohkeasti.

Myydään uuden jo tilatun alta pois

29er or Die

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...