Jump to content

M: Focus Black Raider 1.0 MYYTY


Paalu

Recommended Posts

Myynnissä nyt otsikon mukainen Focus. Ostettu syksyllä Intersportista, joten takuutakin on vielä jäljellä.

Specification

Frame Focus MTB Sport Pro Alloy double butted

Fork RST Blaze RL 100mm

Tires Continental X-King 2.2

Brakes Tektro Auriga Pro Hydraulic

Brake lever Shimano SLX

Handlebar Concept EX, MTB, Alloy, black, 620, OS

Stem Concept EX, ahead, black/red

Seatpost Concept EX, alloy, black/red

Saddle Concept

( http://www.focus-bikes.com/int/en/bikes/bikes-2012/category/mtb-hardtail-6/subcategory/sport-10/model/black-raider-10-5.html )

Hyvä polkupyörä, jolla pääsee töihin tai kouluun metsäreittiäkin. Keula vaatii puslien vaihdon, jämäkkyys katosi pakkaseen, niinkuin näissä rock shockeissa on tapana.

Keulan saa tangossa olevasta potikasta lukittua lähes joustamattomaksi, jotennkyllähän tällä silti ajelee, ennen remonttiakin. Huolto ei tule olemaan kovinkaan kallis, luokkaa 60-80€

Pyörään on ostettu seisontatuki ja spiraalilukko.

Tosihyvä fillari käyttistä etsivälle, itse siirryn Downhilliin ja tarvitsen tätäkin jämäkämmän laitoksen kestämään kaatuiluni.

HP: 750€ / tarjous. Jyväskylään voi tulla katsomaan ja pumppailemaan

Olli Paalanen 0440821011

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Valtsulle iso kiitos oikaisusta. Itse sain fillarihuollossa infoa, että pakkanen tappaa puslat näistä keuloista ja vaihtoon menisivät.

Eli puhutaankin ominaisuudesta, ei viasta. Tosiaan säilytän pyörää sisällä (olohuoneessa :D) ja tuota velttoutta ei lämpimässä ole ! Aina parempi näin.

Pyörä löytyy Halssilasta. Vartissa sen ajan keskustaan, jos tarvis. Ensi Perjantaina olen ens kerran Jyväskylässä.

Sitä ennen tosiaan :0440821011 -.O.Paalanen

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...