Jump to content

MYYTY - M: Focus Mares Expert 54/M (Ultegra) 400e, Hyvinkää


Willis

Recommended Posts

Kuvaus:

Myydään hyvällä pidolla ollut uskollinen pitkäaikainen työmatkakulkine uuteen kotiin. Ollut ympärivuotisessa ajossa, pikkuhuollot tehty kotona ja isommat liikkeessä. Viimesyksynä uusittu mm, ketjutm takapakka ja kaikki vaijerit. Pesty säännöllisesti ja säilytetty vain sisätiloissa. Myyn koska cyclo jäänyt täpärin hankinnan myötä todella vähäiselle käytölle.

Pyörä on vuosimallia 2009 ja täydellä Ultegran osasarjalla. Myydään kokonaisuutena, joten se sisältää lukkopolkimet, SKS Race Blade XL lokasuojat ja pullotelineen kanssa. Kuvasta poiketen vaihdan pyörään orkkiksen mustan satulan.

Runko on 10 vuotta vanha, mutta ikäisekseen loistavassa vedossa. On siis ymmärrettävää, että pientä käytön jälkeä näkyy siellä täällä, mutta kohtuudella.

Viime talvena ostetut täysinastoitetut, kalliimmat Schwalben Winter talvirenkaat alla. Kaikki nastat tallella ja kuviointi moitteettomassa kunnossa. Renkaiden hinta itsessään oli 140e / pari.

Pyörä on kokoa 54 / M. Olen itse 183cm kuski ja en suosittele ainakaan yhtään pidemmälle kuskille. Optimaalinen mittainen kuski olisi, veikkaisin 170-180cm pitkälle. Tarkempaa specsilistaa löytyy täältä: https://www.bikeradar.com/gear/category/bikes/cyclo-cross/product/review-focus-bikes-mares-expert-09-33479/

Vain nouto.

Olen 9-16.2 välisen ajan Madeiralla lomalla, mutta luen kyllä päivittäin sähköpostia

 

 

Hintapyyntö: 480e 400e

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Hyvinkää

Yhteydenottotapa: YV / ville.antosalo(a)gmail.com

1918515073.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Willis
Hinta päivitetty
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...