andy_pi Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2018 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2018 Itselleni lahjaksi kasattu hiilikuituinen CX, vailla käyttöä (seisonut lähinnä tallissa, yksi-kaksi ajoa vuodessa maantiellä). Toivon mukaan jollekin, joka tykkää maantiellä ja metsässä kapeilla renkailla ajella, minä en Osalistaa: - Runko mattamusta hiilikuitu Dengfu Bikes, koko 52/M (olen itse 176/81cm) - Levyjarruhaarukka mattamusta, Dengfu Bikes - Mattamusta 50mm tubular vanteet hiilikuitua, Farsports - Sapim pinnat ja nippelit, Novatec D712 levyjarruhubi - Shimano CX50 kampisarja - SRAM Force osasarja (32-11T takapakka) - Avid BB7 mekaaniset levyjarrut - Selle Italia SLR satula - Continental Competition ja Tufo Primus 32 tubular renkaat - 110mm stemmi, 42cm käyräsarvi hiilikuitua, Farsports Voin myydä myös osissa tarpeen mukaan. Kaikki osat hyvässä kunnossa. HUOM: kuvassa eri kammet kiinni! Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 52/M Hintapyyntö: 1000 euroa Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Vantaa Yhteydenottotapa: antti.p.ijas(a)gmail.com, o5o-5477689
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään