Jump to content

POIS MYYNNISTÄ - Cube Stereo 120 HPC Race 29"/19" (Oulu)


oulunjulli

Recommended Posts

15.2.2019: Talven olemattomasta kysynnästä huolimatta varulta pois myynnistä kun kesä lähestyy ja keksin muuta projektia, kahtotaan vuoden päästä.

 

Kuvaus: Runko hiilikuitua, perä alumiinia. Edellinen omistaja ostanut konaisena R-techiltä (paperit on), luovuttanut sittemmin osansa jonnekkin ja lepäillyt kauden, minä ostin rungon+iskarin+ohjainlaakerin keväällä 2018.

Otin ajoon nyt touko/kesäkuussa, uutta osaa: Etukiekko DT Swiss E1700 id25mm, takakiekko DT Swiss M1900 id30mm, molemmissa Racing Ralph Addix 2,35" litkutettuna. Kammet, vaihtaja SLX 1x10, keula Fox Rhythm 130mm OEM-keula joita nyt myydään B-D:ssä 600€/kpl, keväällä oli kyllä halvemmalla... Putket FCFB kuitua. Jarrut Deore formula 200/180mm levyillä. Erilaisia stemmejä löytyy joitain, nyt -25 90mm paikallaan, itse 182cm joka varmaankin maksimimitta. Ihan alkuun paikallaan oli 27.5" 2.8" Rocket Ronit, eli sellaisetkin jotenkin mahtuu, tosin ei tullut ajettua kuin hyvin vähän koska ovat pojan.....josta tulikin mieleen että pojan jäljiltä jotain naarmua on runkoputkessa vasemman kammen lähellä, ehkä saa häivytettyä jollain.

Tämä on hyvä pyörä, kaltaisenikin keski-ikäinen nahjus pääsee tällä monella erilaisella Strava pätkällä kympin sakkiin nuorten urheilijoiden sekaan. Keula ja perä tuntuu toimivan kaikessa maastossa todella hyvin, tai ainakaan itse en paremmasta tiedä.

Laitan myyntiin kun tavaksi tullut joka vuosi jotain värkätä ja tämä nyt mittanauhan mukaan on vähän nafti vaikka hyvin kyllä istuu. Voisin kyllä myös vaihtaa vain pykälän isompaan samanlaiseen runkoon, tai johonkin samantyyppiseen vaikka kokonaiseen ja tyyriimpäänkin.

 

Rungon koko: 19"

Paikkakunta:  No Oulu

 

Hintapyyntö:

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...