Mika69 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2018 Kuvaus: käyttämätön uusi Hintapyyntö: 110€ Paikkakunta: Ylöjärvi/Tampere Yhteydenottotapa: 0503290028
retry Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2018 Tervehdys, Zekkasin tuon asennuksesta, että siihen mahdollisesti tarvitaan tällinen erikoistyökalu: https://www.ebiketuning.com/shop/tools/cyclus-crank-puller.html Onko sinulla kokemusta, kuinka tuo asennetaan ja tarvitaanko oheista erikoistyökalua asennuksessa? Ps. Kiinnostaako vaihdossa Insera Reflex360 -Hybridi fillari? Ostin uutena viime syksynä, kuitit löytyy. Runkokoko 60cm, olen itse noin190cm ja runko on minulle passelin kokoinen. Käytetty ensihuollossa noin 200km paikkeilla, sen jälkeen ajettu noin 300km, eli yhtensä ajettu noin 500km. -Hyvässä kunnossa, vaihdettu alle mm erittäin hyvin rullaavat katukumit(orginellit tulevat tietty mukana), tukijalka, Basta -merkkinen runkolukko 2 -avaimella ja "fillari tietokone" joka on ihan uusi ja paketissaan. Mukana kaupassa voi tulla myös lukkopolkimet + 45 koon Garnierin leveälestiset kengät klosseilla. Hp. fillarilla on 195€/tarjous. -Päästään kyllä sopimukseen välirahasta, jos pyörä kiinnostaa!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään