Jump to content

Legnano Gran Premio 53cm JKL


Dobro

Recommended Posts

Priimakuntoinen laatupyörä 70-luvun ekalta puoliskolta joutaa seuraavalle kun minulta loppuu tallista tila. Runko on Reynolds 531 -putkea. Runko on häkellyttävän hyvässä kunnossa ja maalipinta on suurimmilta osin virheetöntä. Vaihdettu vähän leveämpi tanko (42cm), modernit Tektron jarrukahvat, Brooksin teipit, vaijerin kuoret sekä vaijerit. Alkuperäisille Campagnolo-navoille kasattu uudet kiekot jostain budjettiosista ilmeisesti. Vaihdettu myös alaputken vaihtajat Shimanon bar end shiftereihin. Alkuperäiset vaihtajat toimii hyvin sulavasti. 
Alkuperäinen tanko, kahvat, vaihtajat, vanteet, polkimet varvaskoukkuineen jne. saa mukaan. Kuvan Shimano combi-polkimetkin saa jos haluaa, ei ole käyttöä muissa pyörissä. Alla Schwalbe G-one renkaat.


Vaakaputki 550 c-c, satulaputki 535 c-c. Rungon koko 53cm (M). Olen itse 180cm ja minulle ajoasento on aika rento siihen nähden millaiseen tämä on tarkoitettu. Menee kyllä lyhyemmällekin.

 

Rungon koko 53
 

Hintapyyntö: 300


Paikkakunta Jyväskylä


Yhteydenottotapa: aleksi . sorjonen (A) gmail . com

20180909_124709.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...