Dobro Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2018 Priimakuntoinen laatupyörä 70-luvun ekalta puoliskolta joutaa seuraavalle kun minulta loppuu tallista tila. Runko on Reynolds 531 -putkea. Runko on häkellyttävän hyvässä kunnossa ja maalipinta on suurimmilta osin virheetöntä. Vaihdettu vähän leveämpi tanko (42cm), modernit Tektron jarrukahvat, Brooksin teipit, vaijerin kuoret sekä vaijerit. Alkuperäisille Campagnolo-navoille kasattu uudet kiekot jostain budjettiosista ilmeisesti. Vaihdettu myös alaputken vaihtajat Shimanon bar end shiftereihin. Alkuperäiset vaihtajat toimii hyvin sulavasti. Alkuperäinen tanko, kahvat, vaihtajat, vanteet, polkimet varvaskoukkuineen jne. saa mukaan. Kuvan Shimano combi-polkimetkin saa jos haluaa, ei ole käyttöä muissa pyörissä. Alla Schwalbe G-one renkaat. Vaakaputki 550 c-c, satulaputki 535 c-c. Rungon koko 53cm (M). Olen itse 180cm ja minulle ajoasento on aika rento siihen nähden millaiseen tämä on tarkoitettu. Menee kyllä lyhyemmällekin. Rungon koko 53 Hintapyyntö: 300 Paikkakunta Jyväskylä Yhteydenottotapa: aleksi . sorjonen (A) gmail . com
TimoTorikka Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2018 Kirjoitettu 12. Syyskuuta, 2018 Takanavan leveys, kierre- vai kasetti, keskiön tyyppi? Onks kuvassa säädetty 180 senttiselle?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään