Jump to content

MYYTY: Mavic Razor 46 2/3


kyttyra

Recommended Posts

Myynnissä keväällä ostetut Mavic Razorit. Popoilla on ajettu ehkä parikymmentä tuntia, ja niiden kunto on muutamia maastossa tulleita naarmuja lukuun ottamatta hyvä. Isoimmat kosmeettiset virheet ovat räikkien kiristimissä - maalia raapiutunut pois kun olen ilmeisesti istunut jalat ristissä jollain kivellä tai asvaltilla.

Miksi myyn: tyhmä ostaa ensin nettikaupasta väärän kokoiset, ja sitten kivijalasta sopivat. Mutta vain täysi houkka ostaa kivijalasta väärän kokoiset, ja sitten Güntherilta sopivat.
Lesti ja koko: 46 2/3:n sisämitta vastaa mielestäni aika tarkasti mun Shimpan M077-popojen vastaavaa, mutta Mavicin lesti on vähän leveämpi. Mulla on nyt 46-koon kengät käytössä, ja ne on muotouduttuaan aivan nerokkaat.

Kengät ovat Turussa. Voin postittaa, mutta mukavampi olis varmaan jos ostajakandidaatti kokeilis niitä ensin. Just sayin' :x

Hp: 55 €.

razr_zpsde38215e.jpg

Jaa...kuva ei näy kokonaan, mutta linkin takana pitäisi näkyä: http://i575.photobucket.com/albums/ss193/kyttyra/tarjolla%20tanaan/razr_zpsde38215e.jpg

 

NÄÄ ON SIT MENNY

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...