kyttyra Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2012 Myynnissä keväällä ostetut Mavic Razorit. Popoilla on ajettu ehkä parikymmentä tuntia, ja niiden kunto on muutamia maastossa tulleita naarmuja lukuun ottamatta hyvä. Isoimmat kosmeettiset virheet ovat räikkien kiristimissä - maalia raapiutunut pois kun olen ilmeisesti istunut jalat ristissä jollain kivellä tai asvaltilla.Miksi myyn: tyhmä ostaa ensin nettikaupasta väärän kokoiset, ja sitten kivijalasta sopivat. Mutta vain täysi houkka ostaa kivijalasta väärän kokoiset, ja sitten Güntherilta sopivat.Lesti ja koko: 46 2/3:n sisämitta vastaa mielestäni aika tarkasti mun Shimpan M077-popojen vastaavaa, mutta Mavicin lesti on vähän leveämpi. Mulla on nyt 46-koon kengät käytössä, ja ne on muotouduttuaan aivan nerokkaat.Kengät ovat Turussa. Voin postittaa, mutta mukavampi olis varmaan jos ostajakandidaatti kokeilis niitä ensin. Just sayin' Hp: 55 €.Jaa...kuva ei näy kokonaan, mutta linkin takana pitäisi näkyä: http://i575.photobucket.com/albums/ss193/kyttyra/tarjolla%20tanaan/razr_zpsde38215e.jpg NÄÄ ON SIT MENNY
nepper Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2012 Offtopic: Kuvat voi katsoa kokonaisina "avaa kuva" / "open image"-toiminnolla, hiiren oikeata klikkaamalla. Foorumisofta käsittelee suurikokoisia kuvia vähän hassusti.
kyttyra Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2013 ^kiitti, ja uppista: hintaa laskettu ja Shimanon SM-SH51 -klossit mukaan.
Maatsi Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2013 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2013 Vieläkö tossut on kaupan? Voisin tulla sovittamaan kun asun Naantalissa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään