Jump to content

MYYTY - Specialized Secteur Expert Disc


oili

Recommended Posts

Kuvaus: 

 

Myydään "Specialized Secteur Expert Disc" (vm 2013), joka ostettaessa oli spessun ns. endurance-pyörä joka käytännössä on cyclocrossia hieman pehmeämpi vaihtoehto vastaavilla ominaisuuksilla. 

 

Ostin aikoinaan pyörän yleiskäyttöön, ja ajoin sillä muutaman vuoden koko vuoden ympäri. Pyörän koko (M/54) vaikuttaa kumminkin minulle väärältä (olen 175 cm - mutta voi olla, että mulla vaan on jotenkin oudot mittasuhteet kun tämä ei tunnu minulle oikealta...), joten se jäi parkkiin ja myydäänkin nyt vähäisen käytön takia. Pyörä on siis seissyt nyt melkein pari vuotta...

 

Pyörä palveli muuten hyvin kun sillä ajoin. Leveät haarukat edessä ja takana mahdollistavat talvirenkaiden käytön, ja lokareiden avulla pysyy housutkin kuivana. Osasarja on kokonaisuudessaan varsin laadukas (Shimano 105, Avid BB7 jne) ja sen voi tarkemmin käydä läpi liitteenä olevasta kuvasta. Liitteestä poiketen renkaina tässä on Schwalbe One:t - mutta muuten kaikki on alkuperäiskokoonpanoa.

 

Fillari ei toki ole virheetön. Käytön jälkiä on (josta myös kuvassa esimerkki), ja takavaihtaja kaipaisi herkistämistä. Pyörää on kumminkin huollettu hyvin, ja itse asiassa kävi ns. isossa huollossa ennen parkkiin jäämistä jossa muistaakseni mm. avattiin navat ja katsottiin että siellä kaikki on ok.

 

Minuun saa ottaa yhteyttä jos jokin askarruttaa - vastaan mielellään lisäkysymyksiin. 

 

 

IMG_5941.thumb.jpeg.4e7c3ae58b5a61c48695d44b9d49ca56.jpegIMG_5943.thumb.jpeg.5f00735e17a0fa25a0a750e9c7319677.jpegIMG_5946.thumb.jpeg.88d4fde87a613574f56341def9cde9af.jpeg1611124250_Sectuerexpertdisc-Pyorahuolto.thumb.jpg.2ce37c7c75a477cfa735e8e3d8b5f5c3.jpg

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 54/M

Hintapyyntö: 500 € / tarjous (ovh aikoinaan 1990 €)

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Espoo

Yhteydenottotapa: sposti olli[piste]roiha@gmail[piste]com // puh nollaneljäsataa-434922  tai sitten vaan lähettämällä viestiä tätä kautta

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...