Jump to content

OCCP step al Cyclocross 54 Helsinki


AJS

Recommended Posts

Kuvaus: OCCP Step al cyclocross. Osasarja Sram Rival. Jarrut, mallia Tektro cantilever. Voimansiirto 2x11-36 ja 2x11-26 (en ole aivan varma maantirpakan välityksistä).

Mukaan tulee siis kahdet kiekot. Mavic cxp22 Giantin navoilla. Toiset kiekot Mavic cxp22/ Mavic open joku DTswiss pinnoilla ja shimano dura-ace navoilla. Toisissa kiekoissa renkaina kiinni contin speed ja toisissa contin 4season. Pyörä huollettu Ridemoressa n.200km sitten, samalla uusittu vaijerit. Vuosimalli 2010-2011. Kilometrejä taka rungolla ehkä 6000-7000km. Keula on OCCP:n oma hiilarikeula. Fillari on ollut säilytyksessä lämpimässä kellarissa ja myyn, koska reilu vuosi sitten pääsi maastokärpänen iskemään. Nykyään ajot tapahtuvat metsässä toisella pyörällä. Ikää fillarilla on, mutta se on pintanaarmuja lukuunottamatta oikein hyvässä kunnossa. Pyörä on uutena hankittu Larun pyörästä ja olen toinen omistaja. Jos jotain pitää haukkua niin jarrut nyt on mitä on, mutta painollakaan pyörää ei ole pilattu (8-9kg). Jarrutkin ovat ihan ok jos hommaa koolstopin palat. Pyörässä on kiinni Shimanon combo- lukkopolkimet.

Rungon koko: 54 (170-180cm vähän oman maun mukaan. Itse olen 184cm ja inseam 86cm)

Hintapyyntö: 700€ (Hinta on tiukka, koska tästä ei ole pakko päästä eroon.

Paikkakunta: Helsinki

 

Vaihdossa voin ottaa samaa hintaluokkaa olevan etujousitetun tai jäykkärunkoisen maastopyörän.

Meikäläisen saa kiinni yksärillä tai sähköpostilla

[email protected]

 

(En löytänyt parempaa kuvaa)

 

295A106F-2698-4C2E-8DD7-1DF24D8723D7.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...