karilindstedt Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2018 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2018 Kuvaus: Täysin toimiva, suoraan käyttöön soveltuva, Nishiki 403 alumiinirunkoinen hybridipyörä. 21 vaihdetta. Ostettu jo vuonna 2002 eli hieman elämää nähnyt, mutta kuitenkin toimiva peli. Myydään alkuperäiseltä omistajalta. -Rungon korkeus: 22" = 56 cm. Itse olen 185 cm pitkä ja pyörä on sopiva minulle. -Pyörässä leppoisa ajoasento. -Pyörään vaihdettu muutama vuosi sitten sitten satula, ketjut, takapakka ja ulkorenkaat. -Shimano Nexave 3x7 -vaihteet sekä Shimano Nexave V-jarrut -Renkaat: 28", 42-622 -soittokello Mukaan -järeä Abuss U-lukkko avaimineen (uutena n. 30 euroa) -Nishiki polkypyörän omistajan käsikirja sekä Nishiki takuukortti ja rekisteröintilomake (takuu ei voimassa). Rungon koko: 56 cm Hintapyyntö: 80 €. Voin myös myydä ilman lukkoa hintaan 60 €. Paikkakunta: Helsinki (Hermanni) Yhteydenottotapa: p. 0456759978, [email protected]
karilindstedt Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2019 Talven jälkeen uudelleen myyntiin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään