Jump to content

MYYTY - Giant Defy 3 -2010, koko L, Nummela


livcol

Recommended Posts

Giant Defy 3 - 2010
Koko: L

 

Ajokilometrejä tällä uskollisella "Le Defýy"llä on varovasti arvioiden 20.000, joista omassa käytössäni taivallettu n. viidesosa. Kotimaiset tapahtuma-ajot (Pirkka, Royal, Vuelta, Suvi-Ilta, Giro, Kevätpolkaisu...) on tällä käyty kattavasti läpi ja "tulokset" ovat jääneet enemmälti kuskin suorituskyvystä kiinni. 

 

Vaikkapa ensimmäiseksi maantiepyöräksi erittäin mukava kulkine. Alkuperäinen Soran osasarja vaihdettu 105:een. Kuluvia osia vaihdettu sitä mukaan kun on ollut tarvetta.

 

Alumiinirunko, hiilikuituinen haarukka
Shimano 105 -osasarja
12-25 takapakka
39-52 eturattaat
Mavic Aksium -kiekot (uudet - ajettu alle 200km)
Renkaina edessä 23mm Michelin Pro4 SC ja takana 25mm Bontrager One
Satula Selle Italia SL (uusi)
Shimano SPD-SL -polkimet
Ritchey Comp 100mm stemmi

 

Käytön jälkiä näkyy siellä täällä, mutta se ei menoa haittaa. Talvet käytetty sisällä trainerin päällä. Mukaan saa toisen kiekkosetin (vanhemmat Aksium ja RS20 -kiekot). Nämä olleet vain trainerikäytössä viimeiset kaksi vuotta. RS20:ssä on kiinni samanlainen 105 12-25 takapakka kuin kesävanteissakin. RS20:ssä on pieni klommo (ei haittaa ajoa).

 

Pyörä löytyy Nummelasta (Vihti).

 

Hintapyyntö 400€

 

Yhteydenotto:

YV

IMG_20180506_182609.jpg

Muokattu: , käyttäjä: livcol
yhteystietoja
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Innokkaita kyselijöitä on ollut, mutta olen joutunut tuottamaan pettymyksen tuon koon kanssa. Olen itse 183cm ja pyörä on iso, omaan mieltymykseeni vähän liian iso (seuraava pyörä onkin geometrialtaan erilainen). Sanoisin että n. 185-190 senttiselle kuskille aika soiva peli. Saa olla toki eri mieltä, mutta en voi alle 180cm kuskeille suositella.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...