livcol Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2018 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2018 (muokattu) Giant Defy 3 - 2010 Koko: L Ajokilometrejä tällä uskollisella "Le Defýy"llä on varovasti arvioiden 20.000, joista omassa käytössäni taivallettu n. viidesosa. Kotimaiset tapahtuma-ajot (Pirkka, Royal, Vuelta, Suvi-Ilta, Giro, Kevätpolkaisu...) on tällä käyty kattavasti läpi ja "tulokset" ovat jääneet enemmälti kuskin suorituskyvystä kiinni. Vaikkapa ensimmäiseksi maantiepyöräksi erittäin mukava kulkine. Alkuperäinen Soran osasarja vaihdettu 105:een. Kuluvia osia vaihdettu sitä mukaan kun on ollut tarvetta. Alumiinirunko, hiilikuituinen haarukka Shimano 105 -osasarja 12-25 takapakka 39-52 eturattaat Mavic Aksium -kiekot (uudet - ajettu alle 200km) Renkaina edessä 23mm Michelin Pro4 SC ja takana 25mm Bontrager One Satula Selle Italia SL (uusi) Shimano SPD-SL -polkimet Ritchey Comp 100mm stemmi Käytön jälkiä näkyy siellä täällä, mutta se ei menoa haittaa. Talvet käytetty sisällä trainerin päällä. Mukaan saa toisen kiekkosetin (vanhemmat Aksium ja RS20 -kiekot). Nämä olleet vain trainerikäytössä viimeiset kaksi vuotta. RS20:ssä on kiinni samanlainen 105 12-25 takapakka kuin kesävanteissakin. RS20:ssä on pieni klommo (ei haittaa ajoa). Pyörä löytyy Nummelasta (Vihti). Hintapyyntö 400€ Yhteydenotto: YV Muokattu: 6. Elokuuta, 2020, käyttäjä: livcol yhteystietoja
livcol Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2018 Innokkaita kyselijöitä on ollut, mutta olen joutunut tuottamaan pettymyksen tuon koon kanssa. Olen itse 183cm ja pyörä on iso, omaan mieltymykseeni vähän liian iso (seuraava pyörä onkin geometrialtaan erilainen). Sanoisin että n. 185-190 senttiselle kuskille aika soiva peli. Saa olla toki eri mieltä, mutta en voi alle 180cm kuskeille suositella.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään