Petterson Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2018 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2018 Kuvaus: Myydään upea 29" hiilikuiturunkoinen Felt nine 5 (2016) -pyörä. Pyörällä on ajettu vain noin sata kilometriä, joten se on uutta vastaava. Pyörän koko on 18" eli se on kooltaan M. Itse olen 175cm pitkä ja minulle se on hyvän kokoinen, mutta se soveltuu myös pidemmälle ihmiselle. Pyörässä on hyvät osasarjat, tässä tärkeimmät speksit: Runko: Felt UHC hiilikuitu Etuhaarukka: Rock Shox Recon Silver RL Solo Air, tapered steerer, Oneloc remote, 100mm Takavaihtaja: Shimano Deore Etuvaihtaja: Shimano Deore Jarru/ vaihdevivut: Shimano Deore 2x10 Jarrut: Shimano M355 hydrauliset levyjarrut Vanteet: Alumiini Renkaat: Schwalbe Rapid Rob Kevlarguard, taitettava 29 x 2.25" Kammet: Shimano Deore Polkimet: - Paino: 12,05 kg Pyörä sijaitsee Espoon Lintuvaarassa. Se on hankittu tammikuussa 2018 ja otettu käyttöön vasta toukokuussa. Pyörällä ei sii ole ajettu talvella. Toivottavasti se saa sinulta uuden hyvän kodin :) Hintapyyntö: 1250€ Yhteydenottotapa: [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään