ejv Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2012 Oulussa myynnissä monikäyttöcyclocrossi, saksalaisen pyöräliikkeen Radsport Bornmannin omaa merkkiä oleva Cicli B Trekking. Ajettu n. 3000 km.Alunperin pyörä oli levyjarrumalli, mutta on muutettu cantileverjarruiseksi. Rungossa ja haarukassa on siis valmiudet molemmille jarruille. Rungossa on myös paikat kiinteille lokasuojille ja takatavaratelineelle.HUOM. Vaikka runko on kokoa 52 cm (satulaputken korkeus), sen vaakaputkella on mittaa 56,5 cm. Itse olen 175 ja pitkäjalkainen, ja minulle runko oli liian pitkä.Runko: Alumiini, kaksoisohennettuEtuhaarukka: HiilikuituTanko: FSA alumiiniStemmi: alumiini, 70 mmTankonauhat: Specialized Cork UUDETVaihde- ja jarrukahvat: Sram RivalEtuvaihtaja: Sram RivalTakavaihtaja: Sram Apex pitkähäkkinenTakapakka: Sram 11-32 (eli välitykset riittävät maastoon ja kärryn vetoon)Ketju: Sram PC 1051Kammet: Truvativ Elita GigaXPipe Compact Drive 50/36Jarrut: Tektro CR720 -cantileveritLisäjarrukahvat: TektroKiekot: DT Swiss Axis 2.0 UUDETRenkaat: Schwalbe CX Sport UUDETSatulatolppa: Ritchey alumiini 27,2 mmSatula: Selle San Marco SKNKuvalinkki:
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään