TMo Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2018 Kuvaus: Täysin alkuperäisessä kunnossa olevan 2013 mallin Roadlite 6.0 (vastaa nykyisin Enduracea). Ostin syksyllä 2013 450km ajettuna ja itse olen ajanut tällä 2800km. Ensimmäinen kesä meni maantiellä ja sen jälkeen pyörä on ollut yksinomaan trainerikäytössä sisällä (paria kolmea poikkeusta lukuunottamatta). Täysi 105-osasarja ilman mitään halvennusosia. Ketju uusittu. Toinen Aksium vanne mukaan (ollut toisella kiekolla traineri rengas). Olen 185cm pitkä ja pyörä on just sopivan kokoinen. Traineri (Tacx Flow) mukaan lisähintaan (80€). Ei sisällä polkimia. Runko: Canyon Roadlite AL (kuituhaarukka) Etuvaihtaja: Shimano 105 Takavaihtaja: Shimano 105 Vaihde-/jarruvivut: Shimano 105 Jarrut: Shimano 105 Kiekot: Mavic Aksium Renkaat: Continental Grand Prix 4000s Kammet: Shimano 105 172,5mm, kompaktikammet Satula Selle Italia X1 Special Edition Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 58 Hintapyyntö: 500€ Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Lempäälä Yhteydenottotapa: yv
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään