TeemuK Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2018 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2018 Kuvaus: Myydään elinluovutuksen tehnyt täysjousto Maxx Huraxdax alumiini täpäri läski runko. Rungossa lokakuussa vaihdettu keskiölaakerit ja tammikussa Ritcheyn ohjainlaakerit. Mukaan tulee läppiakseli, KS Crux hissitolppa ja RF:n kampisetti. Runko ja Rock Shox iskari hyvässä kunnossa, toki vähän käytönjälkiä löytyy. Rungossa 197mm perä ja runkoon mahtuu jopa 27,5" / 4,5" kumit!!! Rungon koko: L Hintapyyntö: 1200€ Paikkakunta: Taipalsaari Yhteydenottotapa: YV
juke mäis Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Minkä kokoiselle pyöräilijöille runko on?
TeemuK Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 180->. Itse olen 176 cm ja on mennyt lyhyellä stemmillä hyvin. Nyt tämä joutui väistymään hiilikuitu läski täpärin tieltä.
juke mäis Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Liian iso itse oon 173. Muuten olisin ollut kiinnostunut.
TeemuK Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2018 On liian iso sinulle.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään