Jump to content

Myyty: Rossano Cross 105, koko 52, Hki - kuva lisätty -


Grönte

Recommended Posts

Myydään Rossanon cyclocrossari 105 osasarjalla ja levyjarruilla. Runkokoko 52, itse olen n 176 cm ja ollut minulle sopiva.

MYYTY

Pyörä löytyy Helsingistä, yv tavoittaa. Ostettavissa vain noudolla.

Mukaan myös tarakka ja lokarit, sekä Pro-merkkinen langaton mittari.

10991699.t.jpg

Lopuksi mainospuhetta Rossanon kotisivuilta:

Rossano Cross on ylivoimainen valinta ympärivuotiseen kunto- ja urheilukäyttöön. Suurin osa keski-Euroopassa valmistetuista cyclocross -pyöristä on suunniteltu kilpailukäyttöön, eivätkä siten sovellu yleiskäyttöön lyhyen akselivälin ja nopean ohjauskulman vuoksi. Rossano Cyclocross -pyörien geometriaa on jalostettu Suomen tasaisille, loivakaarteisille sora- ja asfalttiteille paremmin soveltuvaksi niin harraste, kuin kilpailukäyttöä ajatellen. Cross mallistossa käytetään 6000-sarjan alumiinista valmistettua runkoa ja sen geometria on suunnitelty erityisesti sora- ja asfalttiteille. Testeissä ja koeajoissa Cross -malleja on luonnehdittu vakaiksi ja mukavaksi kaikilla alustoilla. Mallistossa on huomioitu erityisesti ympärivuotinen käyttö ja esimerkiksi rungoissa on pyörintätilaa 32mm nastarenkaalle ja lokasuojille.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...