Kingston Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2018 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2018 (muokattu) TEC Obvius satulatolppa Material: aluminum alloy 6061-T6 Diameter: 27.2 mm Offset: 15 mm Length: 350 mm Weight: 280 g Cross country maasturista jäänyt ylimääräiseksi offsetin takia, kun ei sovellu mun rakenteeseen. Toimii myös cyclocrossiin tai maantie-ajossa. Ei merkittäviä kulumia. Hintapyyntö: €15 Paikkakunta: Helsinki Yhteydenottotapa: Viesti täällä foorumilla Muokattu: 23. Huhtikuuta, 2018, käyttäjä: Kingston Kuvia lisätty
Kingston Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2018 hinnan tarkistus
Kaizoku Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2018 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2018 Hei, olen etsimässä juuri tämäntyyppistä satulatolpan päätä projektiin. Voisiko lähempää saada kuvan tai pari siitä kohtaa eri kuvakulmista? Näkee sitten, että onnistuisiko modailu varmasti
Kingston Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2018 19 hours ago, Kaizoku said: Hei, olen etsimässä juuri tämäntyyppistä satulatolpan päätä projektiin. Voisiko lähempää saada kuvan tai pari siitä kohtaa eri kuvakulmista? Näkee sitten, että onnistuisiko modailu varmasti Lisäsin kuvia joka suunnasta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään